koolitus nr 853840

Koostöö ülesehitamine keerulistes kliendisuhetes

Koostöö ülesehitamine keerulistes kliendisuhetes

Toimumise aeg: 03.02.2014 - 04.02.2014
Asukoht: Tervise Arengu Instituut
Sihtrühm: sotsiaaltöötajad, hoolekandeteenuste osutajad (tugiisikud, tegevusjuhendajad, juhtumikorraldajad jm)
Maht: 16 akadeemilist tundi
Dokument läbinule: tõend
Keel: eesti
Korraldaja: Tervise Arengu Instituut
Hind: 80 eurot
Eesmärk: ülevaade toimiva koostöösuhte loomise võimalustest kliendiga ja tutvumine asjakohaste tehnikatega
Kava: 3. veebruar 2014

10.00–11.30 Psühhosotsiaalse sekkumise põhialused, kliendi taastumisprotsessi tugisambad

11.30–11.45 Kohvipaus

11.45–13.15 Individuaalne juhendamine ja abistamine: võimalused, mis põhinevad kliendi poolt hinnatud vajadustel - hooldamine, tegevuste juhendamine ja suuna näitamine

13.15–13.45 Lõuna

13.45–15.15 Koostöösuhte teadlik metoodiline ülesehitamine

15.15–15.30 Kohvipaus

15.30–17.00 Psüühika omapärast tulenevate erivajaduste mõistmine ja nendega arvestamine



4. veebruar 2014

09.00–10.30 Teadlik nõustamise stiili ja strateegia valik. Juhtumianalüüsid: esmane kontakt, sotsiaalsed rituaalid, ähvardavad olukorrad

10.30–10.45 Kohvipaus

10.45–12.15 Juhtumianalüüsid: motivatsioonistrateegia valik (lootuse leidmine, positiivse nähtavaks tegemine, väikesed eduelamused, ette näitamine ja koos tegemine, läbirääkimine)

12.15–12.45 Lõuna

12.45–14.15 Dialoogil põhinevad läbirääkimised. Loovus keerulistes kliendisuhetes

14.15–14.30 Kohvipaus

14.30–16.00 Ohud keerulistes kliendisuhetes. Hea töötava põhielemendid koostöösuhte loomisel
Koolitaja: Külli Mäe
Kontakt: Liana Rumvolt
Telefon: 659 3928
E-post: liana.rumvolt@tai.ee
Registreerimise tähtaeg: 25.01.2014
Lisainfo: Koolitusele saab registreeruda siin.

Juhul, kui olete registreerunud, kuid siiski ei saa osaleda, palume sellest teada anda aadressil: liana.rumvolt@tai.ee.


Oodatav tulemus: Koolitusel osalenu: teab psühhosotsiaalse taastusabi põhialuseid, peamisi juhendamise ja abistamise võtteid ning oskab neid oma igapäevatööga seostada
oskab vajadusel keerulisele kliendisuhtele metoodiliselt läheneda ning kasutab rolli- ja strateegiavalikut
teadvustab ja oskab paremini arvestada kliendi psüühikast tulenevate erivajadustega
teab motivatsioonistrateegiaid ja dialoogil põhineva kliendisuhte põhialuseid
teab ja oskab kasutada hea töötava põhielemente koostöösuhte loomisel ning vältida ohtusid

Vaata detailsemalt

Vaata lisaks:

Üldandmed
Valdkond:Personal, Koolitus
Toimumiskoht:
Hiiu 42 Tallinn,
Harjumaa
Toimumisaeg:03.veebr. 2014 kuni
04.veebr. 2014
Lektor:
Külli Mäe
Osalemistasu:80 EUR EUR
Korraldaja:Tervise Arengu Instituut
Kontaktisik:Liana Rumvolt
Telefon:659 3928
E-mail:liana.rumvolt[at]tai.ee
Lisainfo: [ava link]
Minu e-hanked
Kasutajanimi (E-mail):
Parool: