koolitus nr 805351

Koostöö ülesehitamine keerulistes kliendisuhetes

Koostöö ülesehitamine keerulistes kliendisuhetes

Toimumise aeg: 03.12.2013 - 04.12.2013
Asukoht: Tervise Arengu Instituut
Maht: 16 akadeemilist tundi
Dokument läbinule: tõend
Keel: eesti
Korraldaja: Tervise Arengu Instituut
Hind: 80 eurot (sisaldab koolitust, materjale ja kohvipause)
Eesmärk: anda ülevaade toimiva koostöösuhte loomise võimalustest kliendiga ja tutvustada asjakohaseid tehnikaid
Kava: 3. detsember

10.00–11.30 Psühhosotsiaalse sekkumise põhialused, kliendi taastumisprotsessi tugisambad

11.30–11.45 Kohvipaus

11.45–13.15 Individuaalne juhendamine ja abistamine: võimalused, mis põhinevad kliendi poolt hinnatud vajadustel – hooldamine, tegevuste juhendamine ja suunanäitamine

13.15–13.45 Lõuna

13.45–15.15 Koostöösuhte teadlik metoodiline ülesehitamine

15.15–15.30 Kohvipaus

15.30–17.00 Psüühika omapärast tulenevate erivajaduste mõistmine ja nendega arvestamine



4. detsember

09.00–10.30 Teadlik nõustamise stiili ja strateegia valik. Juhtumianalüüsid: esmane kontakt, sotsiaalsed rituaalid, ähvardavad olukorrad

10.30–10.45 Kohvipaus

10.45–12.15 Juhtumianalüüsid: motivatsioonistrateegia valik (lootuse leidmine, positiivse nähtavaks tegemine, väikesed eduelamused, ettenäitamine ja koos tegemine, läbirääkimine)

12.15–12.45 Lõuna

12.45–14.15 Dialoogil põhinevad läbirääkimised. Loovus keerulistes kliendisuhetes

14.15–14.30 Kohvipaus

14.30–16.00 Ohud keerulistes kliendisuhetes. Hea töötava põhimõtted koostöösuhte loomisel
Koolitaja: Külli Mäe ja kogemusnõustajad
Kontakt: Liana Rumvolt
Telefon: 659 3928
E-post: liana.rumvolt@tai.ee
Registreerimise tähtaeg: 25.11.2013




Juhul, kui olete registreerunud, kuid siiski ei saa osaleda, palume teada anda aadressil: liana.rumvolt@tai.ee.
Kava PDF: Lae kava alla

Oodatav tulemus: Koolitusel osalenu: teab psühhosotsiaalse taastusabi põhialuseid, peamisi juhendamise ja abistamise võtteid ning oskab neid oma igapäevatööga seostada
oskab vajadusel keerulisele klienditöö suhtele metoodiliselt läheneda ning kasutab rolli- ja strateegiavalikut
teadvustab ja oskab paremini arvestada kliendi psüühikast tulenevate erivajadustega
teab motivatsioonistrateegiaid ja dialoogil põhineva kliendisuhte põhialuseid
teab ja oskab kasutada hea töötava põhielemente kliendisuhte loomisel ning vältida ohtusid

Vaata detailsemalt

Vaata lisaks:

Üldandmed
Valdkond:Enesearendus
Toimumiskoht:
Hiiu 42, 11619, Tallinn,
Harjumaa
Toimumisaeg:19.nov. 2013 kuni
04.dets. 2013
Registreerumine:kuni 25.nov. 2013
Osalemistasu:80 EUR
Korraldaja:Tervise Arengu Instituut
Kontaktisik:Tervise Arengu Instituut
Telefon:659 3928
E-mail:liana.rumvolt[at]tai.ee
Lisainfo: [ava link]
Minu e-hanked
Kasutajanimi (E-mail):
Parool: