koolitus nr 1318288

18-sammu müügivalemi e-koolitus

Lühike sisukokkuvõte: 18-sammu müügivalemi e-koolitus näitab, kuidas saad kiiresti ja lihtsalt koostada professionaalseid müügitekste - isegi kui sa vihkad müügitööd.

Praktiline juhendmaterjal näitab sulle täpselt, mida ja kuidas pead kirjutama oma kodulehel.

Esimesed 3 peatükki kirjeldavad peamisi inimeste mõjutamise põhimõtteid, mida iga müügimees peaks teadma ja kasutama. Siin on nii klassikaliste uuringute tulemusi kui ka viimase aja trendide tuules tekkinud põhimõtteid, nt kuidas YouTube on mõjutanud meie tähelepanu fookust jpm.

Kursuse põhiosa leiad 4. peatükis. See on 18-sammu müügivalem, kus on samm-sammult kirjeldatud, kuidas koostada oma kodulehe peamised elemendid nii, et need toetaks su toote / teenuse müüki.

NB! Siin ei ole enam mingit igavat teooriat ja vahtu – ainult konkreetsed juhtnöörid ja näited, mida vajad, et koostada edaspidi ainult professionaalseid müügitekste – kiiresti ja väikse vaevaga.

Õppe maht on 28 akadeemilist tundi ehk 4 õppepäeva.

E-koolituse läbiviimine
E-koolitus viiakse läbi e-õppe keskkonnas Moodle. E-koolituse maht on 28 akadeemilist tundi ja kestvus on 4 nädalat, kuid kuna tegemist on e-koolitusega, siis on sul ligipääs kursusele 24/7 ja saad ise valida, millal tegeled õppimisega. E-koolitus on juhendaja poolt juhendatud, mis tähendab, et kui sul tekib küsimusi või probleeme, siis juhendaja aitab. E-koolitusel on üks juhendaja poolt tagasisidestatav iseseisev töö.

E-koolitusele on sul ligipääs 4 nädalat.

Selle koolituse peamised eelised
Koolitust kokku pannes on seatud eesmärgiks praktilisus. Minimaalselt on teoreetilist materjali, iga peatüki juurde on lisatud kordamiseks kontrollküsimused ja praktilised näited. Nii saad põhilised peatükis olevad punktid kohe siduda oma äriga.

Vasta küsimustele kohe, enne järgmise osa juurde asumist - nii saad kursusest maksimaalset kasu. Õpitu ei jää ainult uueks teadmiseks, vaid saad kohe praktikas tunda, kuidas mõjub sinu ärile tänapäeva parimaid teadmisi koondavate müüginippide kasutamine.

PS. Lisatud on kaks šablooni, mida saad kasutada oma müügipakkumise koostamiseks.

Miks see kursus võib sulle huvitav olla
Kas müügitööle mõtlemine tekitab peavalu? Tahad näha, kuidas tippmüügimehed pakkumisi koostavad? Sul on hea toode või idee, aga sa ei tea täpselt, kuidas seda mõjuvalt esitleda?
Ma täiesti mõistan sind... See näitab ainult, et oled normaalne tavaline inimene. Raamatupoed ja internet on täis kõikvõimalikke õpetusi müügipsühholoogiast kuni neuroturunduse saladusteni. Ehk oled isegi ostnud mõne paksu raamatu või sirvinud internetist artikleid ning oled ikka sama kimbatuses kui varem...

Ära rohkem muretse! 18-sammu müügivalemi e-koolitus lahendab selle probleemi!
Praktiline juhendmaterjal näitab sulle täpselt, mida ja kuidas pead kirjutama oma kodulehel.

Siin on ainult osa sellest, mida koolituselt leiad: Millistest elementidest (ja mis järjekorras) koosneb üks hea müügitekst?
Kuidas teha nii, et inimesed tõesti loeksid sinu tekste?
Kuidas teha nii, et inimene ostab isegi siis, kui ta su teksti ei loe?
Kaks šablooni (üks globaalselt üle 1 miljoni USD müünud infotoote ja teine kohaliku teenuse müümise kohta), millel lünki täites koostad lihtsa vaevaga kogu oma müügiteksti.
Kellele kursus on suunatud: Seni on liitunud peamiselt (alustavad) väikeettevõtjad ning ettevõttes klientidega suhtlevad inimesed.

————————————————————————————————————————————
Minu jaoks on huvitavalt kirjutatud mõtted müügiteksti ülesehituse kohta, et muuta see kliendile pilkupüüdvaks ja kiiresti mõistetavaks.

Risto Leidsaar, AS Mecro tootejuht
————————————————————————————————————————————

Kursuse oodatav tulemus/eesmärk: E-koolituse edukal lõpetamisel: oskad kiiresti ja väikese vaevaga koostada müügitekste mistahes tootele / teenusele;
omad praktilisi teadmisi müügipsühholoogiast;
oskad tõsta juba valmis tekstide loetavust tehes seal lihtsaid muudatusi;
tead ja oskad kasutada peamisi inimeste mõjutamise võtteid;
tead, kuidas eristuda oma konkurentidest isegi siis, kui su toode või teenus on nendega väga sarnane;
oskad põhjendada oma toote hinda ni, et see tundub kliendile isegi liiga odav;
tead, millal pead pikemalt kirjutama ja millal piisab lühikemast tekstist;
tead, millistest elementidest koosneb müügipakkumine;
ja mis peamine – sul on konkreetne samm-sammult juhend, mida järgides saad;
oskad koostada lihtsa vaevaga professionaalseid müügipakkumisi.
Kursuse sisukord: 1. peatükk: Müügipsühholoogia. Annab ülevaate mõjukamatest uuringutest, mis on kujundanud tänapäevast arusaama müügitööst. Aitab määratleda ja mõista oma sihtgruppi. Seletab lahti peamised universaalsed inimeste mõjutamise viisid – me oleme kergemini manipuleeritavad, kui meile meeldiks tunnistada.

2. peatükk: Müügitekstide üldpõhimõtted. Kui tekst on kirja pandud, siis see veel ei tähenda, et seda ka loetakse. Uuringud näitavad, et keskmiselt loetakse vaid u. 20% sinu kirjutatud tekstist. Ma vean kihla, et saaksid juba oma olemasolevatele tekstidele väga väikseid muudatusi tehes tõsta kardinaalselt nende loetavust.

3. peatükk: Ettevõtte koduleht ja unikaalne müügipakkumine. Selles peatükis käsitletakse ettevõtte kodulehe kõige tähtsamat elementi. Üllatuslikult rakendab seda teadlikult täna vaid murdosa Eesti ettevõtetest. Kasutades juhtnööre sellest peatükist, saad end esile tõsta ja eristuda konkurentidest.

4. peatükk: 18-sammu müügivalem. See on koolituse põhiosa - siit edasi on ainult väga konkreetsed õpetused, juhtnöörid ja näited selle kohta, mida, kuidas ja millal ütelda, et suunata inimene järjekindlalt ostuotsuse poole.

5. peatükk: Testi oma valmis teksti. Kui pakkumine on koostatud ja kõik kirja pandud, pane see kõrvale, tule 24 h pärast tagasi ja kasuta neid kuute testi, et anda oma pakkumisele viimane lihv.

6. peatükk: Šabloon #1: Ühe jalaga golfimängija. Näidistekst, mille abil on reaalselt miljonite dollarite eest müüdud golfi õppevideo DVD-d. See tekst sisaldab peaaegu kõiki 18-sammu müügivalemi elemente ning sa saad seda kasutada eeskujuna oma teksti koostades.

7. peatükk: Šabloon #2: Kohvikuller. Näidistekst, mille koolitaja kirjutas hüpoteetilise kohalikule turule suunatud teenuse kohta, et sul oleks kaks võimalikult erinevat näidet ees.

8. peatükk: Lõputöö: Koolituse juhendaja annab põhjaliku tagasiside valmis tekstile, mida osaleja saab kasutada oma toote või teenuse müümiseks. Hinnet ei anta, küll aga tagasisidet ja soovitusi ning ettepanekuid, kuidas saad oma teksti paremaks muuta või millele tähelepanu pöörata. Kõik saadetud lõputööd saavad arvestuse.

————————————————————————————————————————————
„Kõige kasulikumaks pidasin enda isiklikust seisukohast kodulehe peatükki. Sain kinnitust, et meie koduleht on kliendisõbralik ja pilkupüüdev.
Ka kõikidest teistest peatükkidest sain olulisi soovitusi. Nt uudiskirjade saatmine on alati üks murelaps. Kunagi ei oska arvata, millal on nende saatmine liiga tihe, millal liiga harv. Mis seal peaks kirjas olema ja mille peaks jätma kodulehele (kuhu viib link). Nüüd on asi palju selgem.
Üleüldse kogu see müügitekstide kursus on väga hea õpetus müügiks: kuidas valida sihtgrupp ja kuidas see sihtgrupp enda toodet ostma panna. Defitsiitsuse reklaamimine on väga hea nipp.
Usun, et see kursus õpetas mind oma reise palju paremini müüma!“

Kristel Turja, Turja Tour OÜ programmijuht

Vaata detailsemalt

Vaata lisaks:

Üldandmed
Valdkond:E-õppe teenused
Toimumiskoht:
Internetikeskkond,
Üle Eesti
Toimumisaeg:30.märts 2015 kuni
30.apr. 2015
Lektor:
Lauri Pihkva
Vabu kohti:max 100
Registreerumine:kuni 23.märts 2015
Osalemistasu:118,80 koos KM-iga EUR
Kontaktisik:IT KOOLITUSKESKUSE OÜ
Telefon:56986745
E-mail:kursus[at]koolitus.ee
Lisainfo: [ava link]
Minu e-hanked
Kasutajanimi (E-mail):
Parool: